Ändra leveransuppgifter

Logga in på Mina sidor och klicka på din aktiva prenumeration. Klicka på Ändra adressuppgifter. Gör din ändring och glöm inte att klicka på spara-knappen.

Uppdaterar du dina leveransuppgifter innan betalning kommer dina ändringar att gälla för kommande utskick.

Gör du ändringar efter betalning kommer dina ändringar gälla för nästkommande box. För de boxar som skickas sent i månaden går det även bra att göra ändringar några dagar efter betalning.  

Mejl eller mobilnummer: Eftersom du får avisering från ditt ombud via både mobil och mejl gör det inget om någon av dessa uppgifter skulle vara fel för en enstaka box, aviseringen når dig i någon av kanalerna. Men självklart ska du uppdatera till korrekta uppgifter så snart som möjligt för att säkra att din box kommer fram som den ska.

Namn- och adressuppgifter: dessa måste förstås vara rätt för att din box ska komma fram som den ska. 

När du får mejl av oss att din box börjar packas är det för sent att uppdatera dina leveransuppgifter kostnadsfritt, då är din leverans redan inläst och igång i vårt utskickssystem. 

För en administrationskostnad på 150 kr kan vi styra om din box till rätt adress, hör i så fall av dig till oss så hjälper vi dig.