Uteblivna varor & Reklamation

Hör av er till vår kundtjänst så snart som möjligt efter leverans. Bifoga en bild, beskriv ärendet och mejla kontakt@smakbox.se så hjälper vi dig. Eventuell ekonomisk kompensation sker i första hand med prisnedsättning på nästa box.

Om du upplever att en produkt saknas i din box, börja med att titta på din unika Smaklista, som du får via mejl när du hämtat din box. Där ser du tydligt vilka produkter just din box ska innehålla.

Det händer att vissa produkter, framför allt små, missas vid packningen då alla våra boxar packas för hand.

 

Om du märker att en produkt faktiskt saknas hör du av dig till kontakt@smakbox.se så snart som möjligt efter leverans så hjälper vi dig. Eventuell ekonomisk kompensation sker i första hand med prisnedsättning på nästa box.

Eftersom Smakbox innehåller livsmedel har du som kund, enligt 2 kap. 1 § 7p. Lag (2005:56) om distansavtal och avtal utanför affärslokaler, ingen ångerrätt.

Eftersom Smakbox innehåller livsmedel har du som kund, enligt 2 kap. 1 § 7p. Lag (2005:56) om distansavtal och avtal utanför affärslokaler, ingen ångerrätt. Om du inte vill ha fler boxar, gå in och avsluta din prenumeration på Mina Sidor.