Uteblivna varor & Reklamation

Hör av er till vår kundtjänst så snart som möjligt efter leverans. Bifoga en bild, beskriv ärendet och mejla kontakt@smakbox.se så hjälper vi dig. Eventuell ekonomisk kompensation sker i första hand med prisnedsättning på nästa box.

Det händer att vissa produkter, framför allt små, missas vid packningen då alla våra boxar packas för hand. Om någon produkt saknas i din box, börja med att titta på din unika Smaklista, som skickas till dig i mejl när du hämtat din box. Där ser du tydligt vilka produkter just din box ska innehålla. Om du märker att någon produkt saknas hör du av dig till kontakt@smakbox.se så snart som möjligt efter leverans så hjälper vi dig. Eventuell ekonomisk kompensation sker i första hand med prisnedsättning på nästa box. Mindre produkter kan vi skicka med i din nästa box. 

Eftersom Smakbox innehåller livsmedel har du som kund, enligt 2 kap. 1 § 7p. Lag (2005:56) om distansavtal och avtal utanför affärslokaler, ingen ångerrätt.

Eftersom Smakbox innehåller livsmedel har du som kund, enligt 2 kap. 1 § 7p. Lag (2005:56) om distansavtal och avtal utanför affärslokaler, ingen ångerrätt. Om du inte vill ha fler boxar, gå in och avsluta din prenumeration på Mina Sidor.